درمان ترکیبی برای بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان ترکیبی برای بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیوی (CKD) از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه در طول زمان، که می تواند توسط عوامل بسیاری باعث شده است. در کلینیک، CKD به پنج مرحله با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به معنی صدمه به کلیه ها می شود به مرحله شکست. در این زمان، به موقع و موثر درمان مورد نیاز است، در کنار، ما یک درمان ترکیبی برای CKD در حال حاضر.

در اینجا، طب میکرو چینی Osmotherapy درمان های نوین برای بیماری های کلیوی است که در طب سنتی چینی است و از خارج استفاده می شود. هدف آن این است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی از بافت کلیه بازسازی و بهبود عملکرد کلیه است. سلول های بنیادی درمان جدید برای بیماری کلیه است. بیش از 95 بیماری کلیوی٪ از نزدیک به ایمنی ضعیف یا اختلال سیستم ایمنی بدن ارتباط دارد. بر این اساس، ایمونوتراپی گزینه خوبی به عنوان آن می تواند بیماران مبتلا به اختلال سیستم ایمنی بدن کمک می کند درست و بهبود ایمنی است.

علاوه بر این، ترکیبی از Osmotherapy پزشکی و ایمنی درمانی میکرو چینی پزشکی می تواند اثر بهتری در درمان بیماری های کلیوی دریافت کنید. نخست، طب میکرو چینی می تواند یک محیط خوب برای درمان ایمونوتراپی در نظر گرفتن اثر ارائه می کنند. دوم، عملکرد ضد التهاب و سلول محافظت از طب چینی درمان ایمونوتراپی میکرو می تواند همکاری برای رسیدن به یک اثر بهتر است. سوم، عملکرد ضد انعقاد و لخته شدن خون جلوگیری از طب میکرو چینی می تواند برای کمبود ایمنی درمانی را جبران کند. چهارم، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند عوارض جانبی ایمونوتراپی را کاهش دهد. پنجم، میکرو چینی پزشکی می تواند کمک ایمونوتراپی پزشکی Osmotherapy دریافت اثر بهتری در درمان بیماری کلیه است.

در نتیجه، درمان ترکیبی از طب میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی یک انتخاب خوب برای بیماری های کلیوی است. اثرات کوتاه مدت این درمان برای افزایش اشتها، دریافت بهبود اختلال الکترولیت، فشار خون پایدار است، بهبود می بخشد کم خونی و غیره. اصرار بر این درمان، شما می توانید یک اثر بهتر و واضح دریافت کنید.

در حال حاضر، درمان ترکیبی برای بیماری مزمن کلیه استقبال و محبوب در میان بیماران است. اگر شما یکی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند، پیش از برخورد مردم با شما، به بهترین اثر به دست آمده است. هر گونه سؤال، قابلی یک ایمیل به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com را ارسال و یا پیام زیر را ترک هستید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

 





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه (CKD)، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: